Dette er udelukkende for medarbejdere ansat i Regionspsykiatrien Randers. 

Siden er under udvikling og bliver opdateret snarest mulig af Regionspsykiatrien Randers.

Relaterede kurser

Temadag med A.D.A.M

Ledige pladser

Temadagen med A.D.A.M.skal sikre, at medarbejderne bruger løsningen effektivt i deres hverdag. Formålet er at skabe en dialog om, hvordan deltagerne kan motivere deres kollegaer i brugen af A.D.A.M. 

Temadagen med A.D.A.M. vil være en dialogbaseret temadag. Det er deltagerne der i høj grad skaber dialogen, om hvordan de bruger A.D.A.M. i ambulatorierne. Herudover vil der være et par oplæg på dagen.

Sexologi for HU-læger i Psykiatrien

Ledige pladser

Målgruppe: HU læger i Psykiatrien som skal kvalificerer basal viden om klinisk sexologi i henhold til kompetencen i uddannelsesprogrammet.

Formål: På dette kursus i basal klinisk sexologi bliver du introduceret for målgruppen og behandling på henholdsvis det almen sexologiske såvel som på det retssexologiske område. 

Indhold: Basal viden om sexologiske problemstillinger og diagnoser; at kunne identificere behov for videre udredning og behandling. Derudover, viden om behovet for udredning, diagnostik og behandling af seksuel dysfunktion ved psykisk sygdom, samt ved bivirkning til psykofarmakologisk behandling.

Læringsmål
- At kunne identificere relevante sexologiske dysfunktioner.
- At kunne redegøre for praksis vedrørende sexologisk behandling.
- Være i stand til at udføre basal sexologisk rådgivning vedrørende behandling.

Undervisere: Aut. psykolog Yoon Frederiksen og Psykiater og overlæge Jette Tøttrup

Mentor- og sparringsmøder - kun for undervisere i Tværfaglig psykiatrisk behandling

Ledige pladser

Målgruppe:
Kun for undervisere i Tværfaglig psykiatrisk behandling.

Beskrivelse:
Er du kommende, ny eller mere erfaren underviser i Tværfaglig psykiatrisk behandling, kan du tilmelde et af disse mentor- og sparringsmøder. Mødet bliver ledet af en erfaren underviser , og du har mulighed for at stille spørgsmål og blive yderligere introduceret til forløbet og undervisningsmaterialet samt sparre med andre på baggrund af de erfaringer eller observationer, I hver især har gjort jer.